8.b osztálykirándulás

Szeptember 20-án, egy csodaszép, nyárba illő napot kaptunk ajándékba az osztálykirándulásunkhoz, így a jókedvet csak fokozni lehetett.

Az utazás bár hosszú volt, de hőseink szerencsésen megérkeztek a Szántódi komphoz. Itt átkeltünk Tihanyba, és felgurultunk az Apátsághoz.

A látogatóközpontban megnéztünk egy kisfilmet a Bencésekről, majd egy nagyon kedves idegenvezető hölgytől tudhattunk meg érdekes és izgalmas információkat a templom építéséről és az ott történt eseményekről. Utána kellemes sétát tettünk a templom melletti csodás kilátóhelyen, ahol készültek a fotók ezerrel.

Aztán következett Balatonfüred, a megunhatatlan. Sétáltunk a Tagore sétányon, majd benéztünk a Bodorka Balatoni Vizivilág Látogatóközpontba, ahol a vízben élő halakkal ismerkedtünk, és egy – a Balaton élővilágáról készült – dokumentumfilmet is megnéztünk. És hogy meg is ízleljük a vidéket, csudafinom kézműves fagylaltot ettünk, majd láblógatás következett a parton, háttérben a tangóharmonikás zenéjével.

Sajnáltuk, hogy a fürdőruhákat otthon hagytuk, de így is egy jó hangulatú, tartalmas napot zártunk.

A Jókai emlékház miatt lehet, hogy még visszanézünk.

Külön köszönet Dittának, Andinak és Lacinak, akik hősiesen bírták mellettünk a “hangos” utazást! 🙂