A 7. a osztály 2022. szeptember 6-án a tanévet egy nagyon kellemes és értékes, látványban, ismeretekben, szórakozásban és élményekben gazdag kirándulással kezdte.

Keszthelyen jártunk. Először komppal átszeltük a Balatont. A déli partról 8 perc alatt jutottunk át az északi partra. A kompon kiszállhattunk a buszból. Fantasztikus volt a Balaton.

Először a Festetics Imre Élményközpontba látogattunk el, ahol magyar őshonos állatfajok élnek. Állatokat etethettünk, simogattunk, hallottunk szarvasbőgést, közelről láttuk a gímszarvast , muflont, vaddisznókat.

Majd Keszthelyen a barokk stílusú kastélyba mentünk, mely 200 éven keresztül Magyarország egyik legjelentősebb grófi, majd hercegi családjának, a Festetics családnak az otthona volt. Gyönyörű az épület könyvtára, az ebédlője pompás, és megtudtuk, hogy a Kincsem című film egy jelenetét itt forgatták. Meg is mutatták a helyszínt.

Végül lementünk a Helikon strandra. Hihetetlen, hogy a Balaton mennyire összement. De még így is gyönyörű volt.

Nagyon jól éreztük magunkat, amit az igazán pazar nyári idő tett még kellemesebbé.